*Domenec Torrent'in Suçu Ne?

Vitor Pereira, Bruno Pinheiro gibi teknik direktörlere de daha görevlerine başlamadan "Neden Savunmalıyız?" başlıklı yazılar yazmıştım.

Ancak Domenec Torrent'in durumu biraz farklı..

Burak Elmas yönetimi, Fatih Terim ile yolları ayırdıktan hemen sonra, basına Domenec Torrent ile anlaştıklarını bildirdiler.

Yazının başında ismi geçen teknik direktörlerin karşısında yerli futbol basını vardı. Her yabancı teknik direktörün karşısında olduğu gibi..

Domenec Torrent'in ise daha göreve başlamadan karşısında, Fatih Terim'in ayrılışını henüz hazmedememiş Galatasaray taraftarını buldu.

Şimdi Domenec Torrent olduğumuzu düşünelim, yıllarca Pep Guardiola'nın yardımcılığını yaptıktan sonra, bilgimi, birikim ve tecrübemi "birinci" adam olarak kullanmak istiyorum. New York City ve Flamengo'da şansımı deniyorum ama istediğim başarıyı yakalayamıyorum. Sonrasında ise Galatasaray  "markası" bir teklifle karşıma çıkıyor. Ne yapardım? Tabii ki düşünmeden kabul ederdim.

Yönetimin Fatih Terim'i gönderiş biçimi hatalı olabilir. Karşılıklı güven sarsılmış, verilen sözler tutulmamış olabilir ama konuya Domenec Torrent penceresinden bakınca, zihnimde yazının başlığındaki soru dönüyor: Domenec Torrent'in suçu ne?

Ya da kendisinin başarısız olmasını istemek hatta göndermek için elimizden geleni yapacağız gibi söylemler ne kadar doğru?

Ya da taraftarın bu tavrı Galatasaray markasına ne kadar yakışıyor?


Tüm tartışmaları bir kenara bırakıp baktığımda, Galatasaray yönetiminin teknik direktör seçimini çok doğru buluyor, alınabilecek makul bir risk olarak görüyor ve Domenec Torrent'in arkasında durulması gerektiğini düşünyorum.

Son dönemde Farioli, Montella, El Maestro, Kuntz vs. gibi teknik direktörlerin kısa dönemde yaptıkları etkiyi düşündüğümüzde, Domenec Torrent'in referansları bize çok daha fazlasını vaat ediyor.

Galatasaray'ın yeni oyununu şimdiden çok merak ediyorum.

Bu arada, taraftar yüzünden henüz henüz futbol medyası, Domenec Torrent'in üstüne gidecek fırsatı bulamadı ama eminim ki takımın başına geçip, bu kargaşa ortamı biraz olsun dindiğinde, tüm güçleriyle hücuma geçeceklerdir, buna eminim, bu sebeple, son olarak şunu demek istiyorum ki:

Domenec Torrent'i de savunacağız!

Yorumlar

Yorum Gönder